Збудовано в Тернополі

Тернопільська блогерка після резонансного скандалу втрачає аудиторію

03.01.2019 21:01
Тернопільська блогерка після резонансного скандалу втрачає аудиторію

Роздута «повітряна кулька» персонального бренду Тані Пренткович, здається, «дала тріщину». За останні тижні підписними масово «покидають» сторінку блогерки. За даними ресурсу «Social Blade» за останні два тижні акаунт Тані Пренткович втратив приблизно 3 тисячі спостерігачів.

Пренткович робить спроби втримати підписників розіграшами призів, попри обіцянку більше їх не проводити і не рекламувати. На тижні було знову розіграно 1000 гривень, що додало 2 500 нових спостерігачів. Але це не допомогло. Здається, молодь розчарувалась в Тані, оскільки в день відписується до 600 користувачів соціальної мережі Інстаграм. 

Причиною такого активного протесту став скандал з розіграшем Танею поїздки на Кіпр.  4 місяці кооперація Пренткович «годувала» переможницю обіцянками та очікуванням, а в результаті приза так і не віддали. Переможниця розказала про усі деталі розіграшу та те, як залишилась обманотою та политою брудом з сторони блогера. Читати тут. https://www.slovo.org.ua/2018/12/23/shakhra-stvo-v-merezhi-prochyta-moiu-istoriiu-shchob-ne-vliapatys-v-svoiu/

Зробивши винним переможця, Таня пообіцяла переобрати переможця, або віддати кошти на благодійну справу. Така заява визвала підтримку в підписників, оскільки аудиторія завжди схвально відноситься до благодійних акцій. Але, нажаль, це були знову пусті слова від Пренткович. Більше місяця минуло, а доля коштів, які складають вартість поїздки на Кіпр, залишилась невідомою. Очевидно, що їх так ніхто і не отримав.

Після цього скандалу Тернопілські ЗМІ публікували статті про численні розіграші Пренткович, де зовсім не зрозуміло хто переможець, та чи отримували вони обіцяні дорогоцінні призи.

Усі ці історії «відкрили» очі користувачам Інтернету на блог рудої дівчини з Тернополя. Користувачі не стримувались в своїх коментарях.

Підштовхує підписників на такі радикальні дії й сама Таня Пренткович. Вона вирішила блокувати усіх, хто буде запитувати правду стосовно розіграшів. Усі коментарі на цю тему Таня видаляє, а підписників, що задають подібні запитання відправляє в «чорний список».  Довіри в роздуту «щирість» блогера, підписники втратили.

Молодь, прочитавши статтю «Обережно персональний бренд «Таня Пренткович»» https://www.slovo.org.ua/2018/12/30/oberezhno-personal-ny-brend-tania-prentkovych/  запитували Таню чому так сталось. Коментарі видалялись. Люди не отримували відповідей, пояснень… Відбувся розрив шаблонів. Образ, який роками старалась Таня собі створити не зійшовся з діями.

Час покаже, чи зрозуміють люди правду, але результати не змусили себе чекати.

 

 

Рекомендовані статті